پرنسس بی‌حوصله
شبیه هیچکس نیستم😏

نمی دونم چقدر با آرکی تایپ ها آشنایی دارید آرکی تایپ من طبق تستی که دادم آفرودیت که درست نیست و طبق تحقیقاتی که کردم پرسفون...

خیلیا به این تیپ توهین میکنن میگن خام احمق البته چیزای خوبی هم میگن ولی کلا احمق میدونن

خب عزیزی که روانشناسی خودت خوب میدونی روانشناسا حق قضاوت ندارن اونوقت راحت میگی احمق ؟؟جالبتر از اون آدمایی هستن که زیر پستش اموجی گریه میذارن و میگن چطور احمق نباشیم

تو یه پست گفت بود دختری که پیشنهاد دوستی میده فکر میکنن هوله و اینا خب چیزی که عرفه چون عرفه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟نباید فکر ذهنای مریض بود فکرتون اینه که به هر شرایطی که شده دخترا باید خودشونو با جامعه وفق بدن 😑😐😐😐

شنبه دوازدهم آبان ۱۳۹۷ + 11:23 + رها +