|
پرنسس بیحوصله
شبیه هیچکس نیستم😏
|
ببین فلانی خانوادش نون ندارن بخورن بچه اش چقد درسخونه میخواد دکتر بشه...
ببین فلانی چقد خوبی صحبت میکنه چرا تو انقد ساکتی؟
ببین فلانی چقد کم از گوشی استفاده میکنه و چقد درس میخونه؟
ببین فلانی چقد ورزش میکنه؟
ببین فلانی چقد خوب زبان بلده؟
ببین فلانی چقد صافمیشینه چقد خوش اندامه؟
ببین فلانی چقد به خودش میرسه چیه تو انقد شلخته ای؟
ببین فلانی چقد فعاله؟چرا انقد تو نشستی تو خونه؟
تو ساده ای گول میخوری...
تو هیچی نمیشی تو بدبخت میشی...
همه اینا یهو میاد تو ذهنم و دیوونم میکنه...مگه اعتماد ب نفسی میمونه با این حرفا؟هر چقدرم قوی باشی...
کاش هیچ وقت کسیو قضاوت نکنیم...کسیو نرنجونیم...کسیو نادیده نگیریم...اعتماپ ب نفس کسیو ازش نگیریم...از دردودلای کسی سو استفاده نکنیم...
نگید خب دردودل نکن تا سو استفاده نشه چرا انقد طرف سو استفاده چیو میگیرین...
این هفته خوب بود برام تا دوشنبه شب شنبه میان ترم کره ای داشتم بد نبود اما نمره ی خوبی هم نمیگیرم بعد کلاسم کتاب فروشیو اینا خیلی خوب بود...یکشنبه هم خوب بود دوشنبه هم دانشگاه خیلی زود گذشت بعدش بارون میومد تا مترو پیاده رفتم زیر بارون و آهنگ شاد بعدشم رفتم میدون ولیعصر بازم لباس فروشی و کتابفروشی خیلی خوب بود اومدم خونه هم داروکوبو دیدم
ساعت ۱۰:۳۰ شب یهو حس کردم معده و رودم ریخت بهم همراه با تپش قلب 😑😑😑هیچی دیگه خواب نداشتم 😑همش میترسیدم بالا بیارم(بدم میادددد)ولی نیوردم با این حال ۱۲ ساعت در مسیر رختخواب و دستشویی در رفت آمد بودم نتیجش این شد یونی نرفتم😑😑😑و فردام نمیرم
وقتی معدم و رودم درد میگیره قلبم به شدددت تند میزنه...الان قلبم مشکل داره یا دستگاه گوارش؟😐😐فک کنم باز باید برم دکتر😭😭😭😭😭نمیخوامممم اندوسکوپی نههههههههه عرررررر
موافقین ازین به بعد فیلمم نقد کنم ؟نقد کردم اینجا بذارم یا اینستا؟
اگر با دیگرانش بود میلی/چرا جام مرا بشکست لیلی😆😆
حسم عجیبتر شده 😑
خیلیا به این تیپ توهین میکنن میگن خام احمق البته چیزای خوبی هم میگن ولی کلا احمق میدونن
خب عزیزی که روانشناسی خودت خوب میدونی روانشناسا حق قضاوت ندارن اونوقت راحت میگی احمق ؟؟جالبتر از اون آدمایی هستن که زیر پستش اموجی گریه میذارن و میگن چطور احمق نباشیم
تو یه پست گفت بود دختری که پیشنهاد دوستی میده فکر میکنن هوله و اینا خب چیزی که عرفه چون عرفه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟نباید فکر ذهنای مریض بود فکرتون اینه که به هر شرایطی که شده دخترا باید خودشونو با جامعه وفق بدن 😑😐😐😐
اینارو مینویسم یادگاری بمونه